THIS MUST END NOW

29. jan.. 2021
392 113 Ganger

MERCH : dazblackshop.com
TWITTER : twitter.com/daz_black
INSTAGRAM : instagram.com/daz_black
Daz Black : bit.ly/2daMcU3
FACEBOOK : bit.ly/1QsBu0Z
SNAPCHAT : daz_black
Business : dazblack@independenttalent.com
Capture Software: Xsplit
Monitor x2: amzn.to/2xlwvNL
Speakers: amzn.to/2xl9aM0
DAVE : noworld.info/dev/b9FVd3OeEtyPkzLfp-eX-A

Kommentarer
  • For a second, I thought Dave said “grappling hookers”😂😂😂

    Felix’s cheese stickFelix’s cheese stick3 dager siden
  • Hahaha the r thumbnail tho 🤣

    ur a sweatッur a sweatッ22 dager siden
  • “Take that Mougli!” 😂😂

    Doran Mitchell-CroftDoran Mitchell-Croft25 dager siden
  • StOp SQuAkCinG AT mE

    Juliana Grace FonsecaJuliana Grace FonsecaMåned siden
  • 14:12 my favorite part 😂 It’s a log 🪵

    LikeThe GamerLikeThe GamerMåned siden
  • What’s the local language for how you get the heck out of here had me dead XD

    Viki GashiViki GashiMåned siden
  • Viki GashiViki GashiMåned siden
  • am i so behind or something but is he taalking to david walliams it sounds like him just me?

    Ellie ZEllie ZMåned siden
  • “Are you trying to tell me VP oil did this?” Bruhhhh 😂😂😂😂😂

    Wyatt McComasWyatt McComasMåned siden
  • Part 3 ?

    TIME_TRAVELLER1TIME_TRAVELLER1Måned siden
  • I was laughing when he attacked the log thinking it was the alligator

    AquaTheWolf 2.0AquaTheWolf 2.0Måned siden
  • That transition at the end though.... loooooove it! 🥰

    Helena RoßmyHelena RoßmyMåned siden
  • Daz: we could go up there and shank them What I hear:we could go up there and shag them

    stari skystari skyMåned siden
  • Armadillos, Rattle snakes.......they must be in Texas lol

    Cayelyn NaultCayelyn NaultMåned siden
  • Nice ending

    Zoe TaylorZoe TaylorMåned siden
  • The part that got me, was when he hit the log thinking it was the crocodile, and said “fuck off,...oh it’s a Log! It’s a LOG!”

    Emily ButlerEmily ButlerMåned siden
  • Women:I can’t live without u Daz:I can 😂😂😭😭 Me:😭😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭

    Sophia gamesSophia gamesMåned siden
  • I love how stupid his thumbnails are like they aren't well made and it's hilarious! I personally think that it fits his comedy and humor, I love it. Pop off Daz! Dazzling as ever.

    lololololol Geeplololololol GeepMåned siden
  • 14:11 NOT DAZ ATTACKING THE LOG THINKING ITS THE CROCODILE 😭

    asheashe2 måneder siden
  • The game: We aint The Forest NOworld: Aaahh The Forest

    S̴̀̍an̴̈̃dy̵̌͠ḧ̸́͆ő̷͛lm̴̐̔S̴̀̍an̴̈̃dy̵̌͠ḧ̸́͆ő̷͛lm̴̐̔2 måneder siden
  • I died when he said, " take that moglie" x_x

    Kristian BrownKristian Brown2 måneder siden
  • “I Got a plan.. im standing on a cliff..”... thats so me... 😂😂😂

    Joan DitlevsenJoan Ditlevsen2 måneder siden
  • oof u skipped the anaconda lake part

    Gojira MorphGojira Morph2 måneder siden
  • Show this game again! Lok

    QueenMaxeyQueenMaxey2 måneder siden
  • I’m only one at end of video had to check if clicked an other video because i did not know how daz went from an other game to this

    Smokyloin32 PandaSmokyloin32 Panda2 måneder siden
  • Where tf is life is strange 2???

    Maddox HuntMaddox Hunt2 måneder siden
  • what is this game? It doesn't look like forest.

    Okami SenpaiOkami Senpai2 måneder siden
  • For anyone getting butthurt over the he voted for Biden thing he doesn’t live in America

    Mutzy V3Mutzy V32 måneder siden
  • can someone plz say what this game is

    Ajay WortleyAjay Wortley2 måneder siden
  • Watching you and Dave play this game is my favorite thing in the world

    F1sh St1cksF1sh St1cks2 måneder siden
  • The part where he hits the log instead of the alligator has me laughing so hard. LOL.

    Lexi P.Lexi P.2 måneder siden
  • Daz is literally Dave's child. Its the way he comes running and shouting is name when he is in danger or scared about something. it is so cute tho. btw love ur collabs together guys they are the funniest ever! 3>3>3>3

    Widdley 24Widdley 242 måneder siden
  • What game is this? It looks like a lot of fun. Daz, petition for you to put game titles in the description 🙏😂

    A J CA J C2 måneder siden
  • ‘ take that mogli! ‘ 😂😂

    Your local house wife HiYour local house wife Hi2 måneder siden
  • 335,335 views lmfao

    GHOSTEDGHOSTED2 måneder siden
  • Is no one going to talk about how he hit the log thinking it was the alligator lmao

    isaac senseiisaac sensei2 måneder siden
    • 14:05 btw

      isaac senseiisaac sensei2 måneder siden
  • What game is this

    Harry RussellHarry Russell2 måneder siden
  • That is right

    JLD32 DrakeJLD32 Drake2 måneder siden
  • Subnautica? Great game but isn't in single play?

    Jack's PageJack's Page2 måneder siden
  • Does anyone else understand what happened at the end?? It’s like they went into a different game? I’m so confused 😂

    Lorraine PittmanLorraine Pittman2 måneder siden
  • Dave "shal we use Logical rules of human kind" Daz"dont touch a girls thigh"🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Lucas HurtLucas Hurt2 måneder siden
  • I cant wait for subnautica i remember when you played it years ago ive been waiting a LONG time for this so thank u😁

    BB CORPSBB CORPS2 måneder siden
  • The David atingborugh mod XD

    Tink smithTink smith2 måneder siden
  • It’s cool how he showed us the subNautica Preview But is green hell coming back

    Finbin 123Finbin 1232 måneder siden
  • "did you turn the David Attenborough mod on or something" hahaha

    James KJames K2 måneder siden
  • Yes ive been wanting daz to play subnautica for ages

    Nan RitaNan Rita2 måneder siden
  • So interesting; I love how this video ended. So surprising. I didn’t suspect anything, but then I saw little floating Bobby; “This is Subnautica” my brain thought. This is so cool.

    Faith JenkinsFaith Jenkins2 måneder siden
  • When Daz popped out of the water at the end and looked at the sky, I said "why does it look like subnautica tho? And then he turned towards the ship and I was like bruh- 🤡

    Jaiden ;-;Jaiden ;-;2 måneder siden
  • Daz: I'm laughing but we're in an... Oh shit. Me: Sorry, who's shit are you in😂

    Awsome StuffAwsome Stuff2 måneder siden
  • When he chopped the log instead of the crock I shot vodka and flavored water straight out my nose...🤣🤣🤣🤣🤣

    melissa nicholsonmelissa nicholson2 måneder siden
  • Daz-“ there singing football languages🤣” Also daz-“what’s the local language for how to get the f*** out of here.🤣”

    abigail bakerabigail baker2 måneder siden
  • That ending was masterful 😳

    gamingbros351gamingbros3512 måneder siden
  • OMG DAZ IS PLAYING SUBNAUTICA ITS HAPPENING!!!

    Christmas BeauragardChristmas Beauragard2 måneder siden
  • OH HOLY SHIT! That ending..... I did not except that shit

    irisiris2 måneder siden
  • Subnautica is a great game I played through it, subnautica below zero which is the seconds game is currently available on early access and it’s amazing.

    Jane C.Jane C.2 måneder siden
  • cosplaying as pennywise 🤣🤣🤣

    Lucy GloverLucy Glover2 måneder siden
  • SUBNAAAAUUUUTICAAA

    BN NolanBN Nolan2 måneder siden
  • Does anyone know the game they’re playing?

    Corbin RalstonCorbin Ralston2 måneder siden
  • DAZ!!! Are you really going to play subnautica?!!! OMG IM SO EXCITED!

    Sarah AllenSarah Allen2 måneder siden
  • A life without daz is a life not worth living

    dark optinzzdark optinzz2 måneder siden
  • "Did you just turn on the David Attenborough mod?" "It's not genocide if no-one finds out" I died 😂😂

    Deirdre MacleodDeirdre Macleod2 måneder siden
  • Who else is hyped for Daz to play Subnatica? His first time encountering the “thing” by the Aurora is going to be something like “ it’s a massive sea snakes thing!”.

    Tom LewseyTom Lewsey2 måneder siden
  • When I heard the subnautica sounds I got so excited!!! Yes!!

    K BubsK Bubs2 måneder siden
  • Hell yes The ending trailer got me so hyped Please start it soon Daz it’s gonna be legendary

    Josh SunJosh Sun2 måneder siden
  • this is the forest?! i dont recognise it at all, is this a different version?!

    omg_its_lexyomg_its_lexy2 måneder siden
  • Pmsl 😂 “it’s a log” 🐊

    poppy j rosepoppy j rose2 måneder siden
  • The ending is confusing me 😂 is he gonna do a Subnautica series too?! I’m so hyped!!

    Tara CroskeryTara Croskery2 måneder siden
  • The thumbnail i cant i-

    korky youtuberkorky youtuber2 måneder siden
  • 15:18 *AYYY* *A Y Y Y Y Y Y*

    Bi-Bi Baby blueBi-Bi Baby blue2 måneder siden
  • YESSS!!! PLAY IT DAZZ!! PLAY IT!!!!

    John SmithJohn Smith2 måneder siden
  • "Don't worry Dave I'm coming and will save us all" Oh no.

    AJAJ2 måneder siden
  • Mama, just killed a man......

    Cheyenne AtkinsonCheyenne Atkinson2 måneder siden
  • The Daz & Dave show i call this when these guys get together lol

    Living With Mental IllnessLiving With Mental Illness2 måneder siden
  • Day 2 of asking daz to play yandere sim again

    Joshua WJoshua W2 måneder siden
  • Yay Daz will play the best video game to ever exist. Subnautica

    jurassicboy playzjurassicboy playz2 måneder siden
  • I’m here from the tweet

    Modest pelican gaming juniorModest pelican gaming junior2 måneder siden
  • I'm so a seafood diet I see food and eat it

    Daniel WardDaniel Ward2 måneder siden
  • He told us

    Daniel WardDaniel Ward2 måneder siden
  • Is no one going to talk about how daz is going to play subnatica. Just me ok.

    MtulEMtulE2 måneder siden
  • Love this series daz!

    Lukus GiavelliLukus Giavelli2 måneder siden
  • Hi dad can you react to your snaps from us?!

    Ruby MRuby M2 måneder siden
  • So creative daz is

    Beastly94Beastly942 måneder siden
  • I dont get the ending can someone explain

    Ashton BoneAshton Bone2 måneder siden
  • i love daz man he makes me laugh and smile and happy

    ZydeZyde2 måneder siden
  • Subnautica!!!

    Liam LayLiam Lay2 måneder siden
  • Dad is a cure to depression for me

    Gaming LeafGaming Leaf2 måneder siden
  • When i heard the subnautica animals 😀

    Phenix 9Phenix 92 måneder siden
  • Hello... Jake... Please, I can't live without you... Daz: Well I can I literally died when he said that. HAHAHAHAAAHAAAHAHA

    KjempekongenKjempekongen2 måneder siden
    • Kristr, that's great HAHAHA

      KjempekongenKjempekongen2 måneder siden
  • only ogs will remember:) sims 4- nipples Summer big boobs first lara tits jake 😕miss them days

    Sienna VlogsSienna Vlogs2 måneder siden
  • Cool ending

    Mr. RiskyMr. Risky2 måneder siden
  • May you please get back to Sally Face

    Izzy RuanoIzzy Ruano2 måneder siden
  • “Gentlemen, I bring antibiotics!” *”DAVE! THEY DON’T LIKE ANTIBIOTICS!!”*

    BeaToonzBeaToonz2 måneder siden
  • I just went onto your oldest videos on your channel and I never knew you used to play minecraft lolll but thb minecraft is fun tho

    Mohisha van WykMohisha van Wyk2 måneder siden
  • Don’t look be hind you *turns*

    Aidan ColemanAidan Coleman2 måneder siden
  • Daz:what’s the local language for how to get the fuck out of here 👁👄👁😭

    Mileena KahnumMileena Kahnum2 måneder siden
  • The end of the video gave me frankieonpc vibes

    Cypher GamingCypher Gaming2 måneder siden
  • That subnautica ending twist was perfect, M night shamalan who? XD

    Hideri KanzakiHideri Kanzaki2 måneder siden
  • WTF how did it go from the forest to subnautica?

    Gabe BairGabe Bair2 måneder siden
  • SUBNAUTICAAA

    XvanoraXvanora2 måneder siden
  • cool transition!

    NoekieNoekie2 måneder siden
NOworld